معرفی شرکت میاره

استارت‌آپ دانش‌بنیان همیار سریع پارس


تکنولوژی محور است که در سال ۱۳۹۶ کار خود را از هسته‌های مرکز کارآفرینی شریف شروع کرده. میاره پلتفرمی است که برای ارسال سریع و هوشمند محصولات کسب و کارهای محلی (رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، سوپر میوه‌ها، داروخانه‌ها و …)، توسط سفیران طراحی شده است. به زبان ساده، «میاره» واسطی میان کسب‌ و کارها و سفیران است

به‌کار گرفتن دانش، تکنولوژی و نوآوری

و هم‌چنین با طراحی اپلیکیشن‌ منحصر به فرد با رابط کاربری بسیار ساده، فاصله کسب و کارها و سفیران را به یک کلیک رسانده‌ایم و همواره در تلاشیم که با تامین زیرساخت لجستیکی سریع، قابل اطمینان و با قیمت مناسب، از یک طرف به کسب و کارهای محلی کمک کنیم تا نیازهای مشتریان خود را به راحتی و با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برآورده کنند و از طرف دیگر برای سفیران این امکان را فراهم کنیم که با ارسال محصولات به صورت متمرکز و محلی، استهلاک و مصرف سوخت کم‌تر، درآمد قابل پیش‌بینی‌تر و بالاتر از میانگین بازار و ساعات کاری منعطف را تجربه کنند.

ماحصل تلاش ما در این سال‌ها سبب شد که در حال حاضر روزانه بیش از چند ده‌هزار سفارش را با کیفیت و سرعت بالا ارسال می‌کنیم و هم‌چنین، در ایجاد اشتغال و کسب حداکثر درآمد هزاران سفیر نقشی موثر ایفا می‌کنیم.

«میاره» اولین و تنها ارائه دهنده‌ی ناوگان حمل و نقل موتوری به عنوان خدمات (FAAS ) در ایران است. ما هوشمندانه برای پیچیده‌ترین چالش‌ها، بهینه‌ترین راه‌حل‌ها را ارائه می‌دهیم و با تلاش، نوآوری و خلاقیت، در کنار یکدیگر بهترین‌ها را می‌سازیم.


فرهنگ کاری شرکت میاره


«میاره» در سرعت، سخت‌کوشی، هوشمندی و لبخند خلاصه می‌شود. هوشمندانه برای مشکلات چالش‌برانگیز، بهترین راه‌حل‌ها را ارائه می‌دهیم. همواره در حال حل مشکلات پیچیده جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان‌مان (کسب‌وکارها و سفیران) هستیم و با تلاش مستمر، ایده‌های خلاقانه را به واقعیت تبدیل می‌کنیم و می‌دانیم ایده‌های امروز، پروژه‌های فردا هستند.

احترام متقابل، کوشش، تلاش برای ارتقای دانش و اشتیاق به پیشرفت در «میاره» حرف اول را می‌زنند. در «میاره» افراد بر اساس این چهار مولفه قضاوت می‌شوند. ما می‌دانیم که مسیر پیش رو پر پیچ‌وخم خواهد بود. به همین دلیل در این مسیر در تلاش هستیم همواره برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم. البته فراموش نمی‌کنیم که جهان در حال تغییر است و ممکن است برنامه‌های ما نیاز به بازبینی مداوم و تغییر داشته باشند.

مزایای همکاری با شرکت میاره
پیشرفت:


ما سقفی برای رشد نداریم، در مسیر پیش‌رو همه در کنار هم رشد خواهیم کرد و همواره در تلاشیم که برای مشتاقان، مسیر و امکانات پیشرفت را فراهم کنیم. مدیران و سرپرستان کنونی میاره اغلب همکارانی هستند که در «میاره» فعالیت در بازار کار را شروع کرده‌اند و هم‌اکنون، کارنامه‌ی ما هستند برای اثبات ادعای ما.


علم‌آموزی:


ما برای دانش ارزش قائلیم. پس می‌آموزیم و یاد می‌دهیم. در «میاره» همواره تلاش می‌کنیم بستری فراهم کنیم که همراهان‌مان بتوانند با ارتقا دانش خود نقش موثرتری ایفا کنند.

تجربه‌ی جدیدترین‌ها:


پویایی صفتی است که با فرهنگ ما گره خورده. در «میاره»، ما هر روز با چالش‌هایی جدید روبرو هستیم و تلاش برای حل مسائل جدید، فرصتی است برای یادگیری لحظه‌به‌لحظه. برای ما راه حل خوب کافی نیست، همیشه راه حل بهتری هم هست که در مسیر یافتنش به تجربه‎‌های جدیدتری می‌رسیم.

1,403 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *