نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با روشنایی ۸۰۰ نیت
اوپو ۲۴ آذر از اولین گوشی تاشوی خود با نام اوپو فایند N رونمایی می‌کند. این محصول دستگاهی شبیه گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود که به‌تازگی تصاویر بیشتری از آن منتشر شده است. موبایل اوپو نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با نسبت تصویر ۸.۴:۹ خواهد داشت.


اوپو هفته گذشته تیزری از فایند N را منتشر کرد تا کاربران را برای معرفی اولین گوشی تاشوی خود آماده کند. حالا منبع معتبر بازار فناوری «ایوان بلس» تصاویر باکیفیتی را از این دستگاه فاش کرده که طراحی این محصول را نشان می‌دهد. در این تصاویر دستگاهی شبیه گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را می‌بینیم که در قاب عقب آن دوربین سه‌گانه دیده می‌شود.

نمایشگر بیرونی اوپو فایند N به اندازه یک گوشی هوشمند عادی است اما در داخل با یک صفحه بزرگ‌تر در حد و اندازه تبلت‌ها روبرو می‌شویم. ماژول دوربین عقب شبیه اوپو فایند X3 پرو انگار از زیر قاب به بیرون فشار داده شده است. بر روی لولای دستگاه عبارت Designed for Find را می‌بینیم، و گفته شده که روشنایی نمایشگر دستگاه به ۸۰۰ نیت می‌رسد.

اوپو فایند N دوربین سلفی خود را در حفره‌ای در بالای نمایشگر بیرونی قرار داده است. بر طبق تصاویر موجود، این گوشی هوشمند حداقل در سه رنگ خاکستری، سفید و بنفش به بازار می‌آید. اوپو در یکی از تصاویر افشایی مدعی شده که لولای این دستگاه را ۲۰۰ هزار بار آزمایش کرده و برای این نمایشگر از مرجع TUV Rheinland گواهی گرفته است. اوپو نسبت تصویر ۸.۴:۹ را نسبت تصویر طلایی برای گوشی‌های تاشو می‌داند و اندازه نمایشگر ۷.۱ اینچی را برای محصولش انتخاب کرده است.

سامسونگ با سری گلکسی زد گوشی‌های تاشو را به بازار جریان اصلی آورد و حالا سهم بازار خوبی را در دست گرفته است. در نتیجه، اوپو کار سختی برای رقابت با این غول کره‌ای خواهد داشت. مدیرعامل وان پلاس که بر پروژه گوشی تاشوی اوپو نظارت می‌کند پیش‌تر گفته بود که فایند N شش نسل پروتوتایپ و چهار سال تحقیق و توسعه را پشت سر گذاشته است.

1 دیدگاه

  • Les raisons les plus courantes de l’infidélité entre couples sont l’infidélité et le manque de confiance. À une époque sans téléphones portables ni Internet, les problèmes de méfiance et de déloyauté étaient moins problématiques qu’ils ne le sont aujourd’hui.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *