پس از شایعات فراوان و تیزر رسمی منتشر شده در هفته گذشته، اوپو سرانجام در رویداد سالانه Inno Day خود از گوشی تاشو اوپو فایند N رونمایی کرد و اکنون جزئیات و مشخصات کامل آن مشخص شده است.

مشخصات اوپو فایند N


درست مانند سری گلکسی زد فولد سامسونگ،گوشی تاشو اوپو فایند N نیز به سمت داخل تا می‌شود. با این وجود نمایشگر آن نسبت به گوشی تاشو غول فناوری کره‌ای از چندین لحاظ متفاوت ظاهر شده است. نمایشگر ۵.۵ اینچی بیرونی فایند N وضوح ۱۹۷۲ در ۹۸۸ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ را ارائه می‌کند. بنابراین گوشی در هنگام تا شدن کاملا شبیه به یک دستگاه معمولی بسیار جمع و جور خواهد بود.

اوپو فایند N


با این وجود، اوپو در گوشی تاشو خود از یک نمایشگر داخلی ۷.۱ اینچی با وضوح ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ بهره برده که در جهت افقی باز می‌شود و طبیعتا فضای بسیار بیشتر و عریض‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گفته مهندسان اوپو دلیل این امر، ارائه یک طراحی مناسب برای علاقه‌مندان به گوشی‌ها تاشو است. در واقع آن‌ها با استفاده از نمایشگر بیرون معمولی، دستگاهی را ارائه کرده‌اند که بسیار باریک به نظر نمی‌رسد و از طرفی نمایشگر داخلی آن برای ویدیوها و بازی‌ها بسیار ایده‌آل باشد.

اوپو فایند N


درباره جزئیات نمایشگر گوشی تاشو اوپو فایند N نیز می‌تواند عنوان کرد، در داخل آن از یک پنل ۱۲۰ هرتزی LTPO با نرخ تازه‌سازی متغیر استفاده شده که مانند نمایشگر گوشی‌های تاشو سامسونگ با یک لایه UTF (شیشه فوق‌العاده باریک) پوشانده شده تا حس پلاستیکی کمتری داشته باشد. اوپو همچنین در این گوشی از فناوری لولای «قطره آب» استفاده کرده، بنابراین برخلاف گوشی‌های تاشو سامسونگ، خط تا شدگی قابل توجهی در آن دیده نمی‌شود.

لولا گوشی همچنین به صورت کاملا صاف و بدون هیچ شکافی جمع می‌شود و اوپو ادعا دارد که در برابر بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شدن مقاومت خود را حفظ خواهد کرد. تولیدکننده چینی همچنین با استفاده از قابلیتی که آن را «FlexForm» نامیده به کاربران اجازه می‌دهد تا گوشی خود را در هر زاویه‌ای که می‌خواهند به صورت نه چندان کامل باز یا بسته کنند تا از آن مانند یک لپ تاپ استفاده شود.

رندرهایی از لولا نمایشگر گوشی تاشو اوپو
فایند N در حالت تا شده ۲۷۵ گرم وزن و ۱۵.۹ میلی متر ضخامت دارد که از این نظر در مقایسه با زد فولد ۳ سنگین‌تر و ضخیم‌تر است. با این وجود اوپو از نظر وزن و ضخامت نسبت به گوشی‌های «هواوی میت X2» و «شیائومی میکس فولد» عملکرد موفقی داشته است.

در بخش عکاس فایند N، شاهد ماژول دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی آن خواهیم بود که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، دوربین تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده است. همچنین برای تصاویر سلفی یا تماس‌های ویدیویی از دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

اوپو فایند N
در زیر کاپوت گوشی تاشو اوپو نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده شده است. طبق گفته این شرکت، فایند N بسیار قبل از عرضه تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در حال توسعه بوده، بنابراین آن‌ها فرصت کافی برای استفاده از این تراشه جدید و البته تراشه تصویربرداری جدید MariSilicon X خود را برای این گوشی نداشته‌اند.

اوپو فایند N
اوپو در گوشی تاشو خود همچنین از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده که از شارژ سیمی ۳۳ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. هرچند گوشی از گواهی استاندارد مقاومت در برابر آب پشتیبانی نمی‌کند، اما نمایندگان شرکت ادعا دارند که این گوشی می‌تواند در برابر پاشش آب مقاومت کند.

اوپو فایند N اکنون فقط در بازار چین فروخته می‌شود. با این حال انتظار می‌رود در آینده اخباری درباره فروش بین‌المللی آن نیز منتشر شود. خبر خوب دیگر اینکه، گوشی تاشو اوپو با برچسب قیمت حدود ۱۲۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد که در مقایسه با سایر دستگاه‌ها تاشو بسیار ارزان‌تر است.

1 دیدگاه

  • Los motivos más comunes de infidelidad entre parejas son la infidelidad y la falta de confianza. En una época sin teléfonos celulares ni Internet, los problemas de desconfianza y deslealtad eran menos problemáticos que en la actualidad.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *