رویداد مایکروسافت سرفیس ۳۱ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود و در آن، مایکروسافت جدیدترین محصولات خانواده‌ی سرفیس را معرفی خواهد کرد. درادامه همراه زومیت باشید تا درباره‌ی انتظاراتمان از رویداد یادشده بیشتر صحبت کنیم.

طبق شایعاتی که تاکنون از محصولات جدید خانواده سرفیس منتشر شده است، در این کنفراس باید منتظر معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم باشیم. ماه گذشته، اولین تصاویر سرفیس دوئو ۲ فاش شد که نشان می‌داد این دستگاه با اضافه‌شدن دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی و تله‌فوتو و فوق‌عریض) یکی از مشکلات بزرگ نسل قبلی را رفع کرده است. بر‌اساس تصاویر فاش‌شده، اضافه‌شدن ماژول دوربین بزرگ باعث می‌شود سرفیس دوئو ۲ نتواند مانند نسل قبلی خود ۳۶۰ درجه تا شود؛ بنابراین، اگر طرح نهایی مانند تصاویر فاش‌شده باشد، استفاده از سرفیس دوئو ۲ در حالت تک‌صفحه برای کاربران سخت خواهد بود.

افزون‌براین، در این کنفرانس معرفی سرفیس پرو ۸ را هم شاهد خواهیم بود. طبق گزارش‌ها‌، مایکروسافت درصدد است سرفیس پرو ۸ را با طراحی جدید و احتمالا با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی روانه بازار کند. سرفیس گو ۳ محصول دیگر مایکروسافت است که احتمال می‌رود در این رویداد معرفی شود. طبق اطلاعاتی که از سرفیس گو 3 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است، این محصول به پردازنده‌های Intel Pentium Gold 6500Y و Intel Core i3-10100Y مجهز خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *