واتساپ قابلیت استفاده از چند دستگاه به صورت همزمان را در دسترس عموم قرار داد واتساپ قابلیت استفاده از چند دستگاه به صورت همزمان را در دسترس عموم قرار داد


کلیه کاربران واتساپ اکنون می توانند از این برنامه در چند دستگاه به صورت همزمان استفاده کنند.

قابلیت همگام سازی چت ها و استفاده از شبکه اجتماعی واتساپ اکنون در چهار دستگاه به طور همزمان به طور عمومی عرضه شده است. پیش از این نیز نسخه بتا واتساپ با این قابلیت به صورت آزمایشی منتشر شده بود. با توسعه قابلیت جدید امکان اتصال به حساب کاربری در دستگاه ثانویه نیز وجود دارد و دیگر نیاز به آنلاین بودن دستگاه اصلی نخواهد بود.

تبلیغات در گوگل آژانس تبلیغاتی افراک
البته این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف از واتساپ استفاده کنند. پس از ماهها اکنون این قابلیت در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. پیش از این نیز این ویژگی به صورت آزمایشی و محدود در اختیار برخی از کاربران قرار داشت.

این قابلیت همچنان در فاز بتا قرار دارد و ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. به گفته واتساپ استفاده از رمز گذاری سراسری واتساپ توسعه این فرآیند را زمان بر کرده بود. با استفاده از بخش Linked devices و گزینه Multi-device beta می توان از این قابلیت در واتساپ استفاده کرد. در ابتدا از تمام دستگاه ها خارج شده و سپس به همان شیوه سابق می توانید به دستگاه های مورد نظر متصل شوید. کارکرد جدید نیز مستقل از گوشی خواهد بود و بی نیاز به آن و یا حتی اتصال گوشی به اینترنت امکان برقراری تماس و ارسال پیام به صورت رمزگذاری شده وجود دارد.

2 دیدگاه

  • Le courrier électronique n’est pas sûr et il peut y avoir des maillons faibles dans le processus d’envoi, de transmission et de réception des courriers électroniques. Si les failles sont exploitées, le compte peut être facilement piraté.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *