ضادر حالی که شنیده می‌شود نسل بعدی اپل واچ به سنسورهای سلامت جدیدی از جمله نظارت بر قند و ردیابی فشار خون مجهز خواهد شد، در گزارش جدیدی ادعا شده که اپل هنوز فاصله زیادی با اضافه کردن این ویژگی‌ها به ساعت هوشمندش دارد.

کوپرتینویی‌ها به طور پیوسته ویژگی‌های جدیدی را به ساعت هوشمند خود اضافه می‌کنند و در هر نسخه جدید، طراحی آن نیز دستخوش تغییراتی می‌شود. با این حال، «مارک گورمن» از بلومبرگ در جدیدترین نسخه خبرنامه Power On خود در مورد سنسورهای جدید ساعت هوشمند اپل و زمان ارائه آن‌ها توضیحاتی داده است که احتمالا برای طرفداران اپل واچ ناامیدکننده خواهد بود.

زمان ارائه سنسورهای جدید اپل واچ

به گفته گورمن، اپل قصد دارد سه ویژگی جدید بزرگ و مهم یعنی سنسور نظارت بر گلوکز/قند خون، توانایی اندازه‌گیری فشار خون و اندازه‌گیری دمای بدن را به ساعت هوشمند خود اضافه کند. با این حال طبق گزارش او، نمی‌توان انتظار داشت که این ویژگی‌ها به‌زودی راهی اپل واچ شوند، زیرا او می‌نویسد:

انتظار هیچ یک از این ویژگی‌ها را در آینده نزدیک نداشته باشید. سنسور اندازه‌گیری دمای بدن جزئی از برنامه کاری این شرکت بود، اما صحبت‌ها در مورد آن اخیرا بسیار کم شده است. تا ارائه حسگر فشار خون حداقل دو تا سه سال دیگر فاصله داریم و چندان تعجب‌آور نخواهد بود که سنسور نظارت بر قند خون تا اواخر نیمه دوم این دهه توسعه داده شود.

با این وجود، تنها ویژگی سلامت جدیدی که انتظار می‌رود به اپل واچ سری 8 اضافه شود، توانایی تشخیص الگوهای خواب پیشرفته و وقفه تنفسی در خواب خواهد بود که از سال میلادی گذشته اخباری درباره آن شنیده می‌شود.

از طرفی دیگر باید اشاره کرد که تا زمان رونمایی از ساعت جدید اپل حداقل 9 ماه فاصله داریم و «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل نیز گزارش کرده بود که غول فناوری در سال 2022 سه نسخه از ساعت خود را معرفی خواهد کرد: اپل واچ 8، نسخه SE بعدی و مدل ورزشی اپل واچ.

2 دیدگاه

  • Si vous vous demandez comment savoir si votre mari vous trompe sur WhatsApp, je pourrais peut – Être vous aider. Lorsque vous demandez à votre partenaire s’il peut vérifier son téléphone, la réponse habituelle est non.

  • Existe – T – Il un moyen de récupérer l’historique des appels supprimés? Ceux qui disposent d’une sauvegarde dans le cloud peuvent utiliser ces fichiers de sauvegarde pour restaurer les enregistrements d’appels de téléphone mobile.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *