بنچمارک‌های منتشرشده نشان می‌دهد که گوگل همچنان در حال توسعه‌ی گوشی تاشو است و شاید در سال ۲۰۲۲ رونمایی از آن را شاهد باشیم.


تاکنون شایعات متعددی از علاقه‌ی گوگل برای رونمایی از گوشی‌های تاشو منتشر شده است. در حقیقت، نخستین اخبار به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد و انتظار می‌رفت که گوگل در سال گذشته‌ی میلادی گوشی هوشمند تاشو خود را با نام پیکسل فولد «Pixel Fold» رونمایی کند؛ اما همان‌طور که می‌دانید این معارفه تاکنون اتفاق نیفتاده است و حتی در مقطعی گفته می‌شد که اهالی مانتین ویو توسعه‌ی پروژه‌ی یادشده را متوقف کرده‌اند.

اکنون اطلاعات جدیدی از گوشی مذکور در بنچمارک گیک‌بنچ منشر شده است که می‌تواند مُهر تأییدی بر عرضه‌ی این گوشی در آینده‌ای نزدیک باشد. فهرست گیک‌بنچ ۴ یک SoC (سیستم-روی-چیپ) متشکل از دو هسته‌ی ۲.۸ گیگاهرتزی، دو هسته ۲.۲۵ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی ضعیف با بیشینه‌ی کلاک ۱.۸ گیگاهرتز را نشان می‌دهد. از قرار معلوم، واحد پردازش گرافیکی نیز Mali G78 است.

بنچمارک منتسب به گوشی تاشو گوگل

علاوه‌بر مشخصات تراشه، به‌نظر می‌رسد که گوشی تاشو گوگل با اسم رمز «Pipit» به ۱۲ گیگابایت رم مجهز و در گزینه‌های حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نکته جالب توجه این است که قدرت نرم‌افزاری پیکسل تاشو را اندروید ۱۲ تأمین می‌کند و خبری از اندروید 12L (اندروید بهینه‌شده برای نمایشگرهای بزرگ) نیست.

مقاله‌ی مرتبط:
رندرهای سه‌بعدی گوشی تاشو گوگل پیکسل منتشر شد
اندروید ۱۲ ال هم‌اکنون در وضعیت بتا قرار دارد و برای تعدادی از دستگاه‌های سازگار در‌ دسترس است. تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۲ ال هنوز در هاله‌ای از ابهام است؛ اما احتمالاً زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است.

به‌طور کلی، گمان می‌رود که گوشی تاشو پیکسل شباهت زیادی به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ داشته باشد؛ اگرچه که دوربین سلفی به زیر نمایشگر منتقل نخواهد شد و ظاهراً گوگل از حفره‌ای در گوشه فوقانی نمایشگر اصلی برای پنهان کردن دوربین سلفی بهره خواهد گرفت.

2 دیدگاه

  • Se você está se perguntando como descobrir se seu marido está traindo você no WhatsApp, talvez eu possa ajudar. Quando você pergunta ao seu parceiro se ele pode verificar seu telefone, a resposta usual é não.

  • Existe alguma maneira de recuperar o histórico de chamadas excluídas? Aqueles que possuem backup na nuvem podem usar esses arquivos de backup para restaurar registros de chamadas de celular.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *