برآورد هزینهٔ سفر


برنامه اسنپ به‌طور خودکار هزینهٔ سفر را محاسبه کرده و پرداخت هزینهٔ سفر به دو صورت آنلاین و نقدی قابل پرداخت است.

پرداخت هزینه سفر از طریق کارت بانکی که قبلا در اپلیکیشن وارد شده صورت می‌گیرد یا مستقیما به راننده پرداخت خواهد.

برآورد هزینه تابعی از میزان مسافت مقصد و ترافیک مسیر و ساعت سفر می‌ باشد.

طوری‌ که در ساعات اوج ترافیک هزینهٔ بیشتری باید بپردازید. پرداخت آنلاین در اسنپ از طریق پرداخت الکترونیک سامان صورت می‌ گیرد..

امتیازدهی به راننده , مسافر


مسافران می‌توانند پس از پایان سفر و بر اساس میزان رضایت از سفر، به راننده امتیاز دهند.

این شیوه امتیازدهی منجر به ایجاد سیستم نظارتی هوشمند می‌ شود.

از سوی دیگر میانگین امتیاز راننده، تأثیر مستقیمی در افزایش تعداد سفر کاربر راننده دارد.

مسافران به راننده‌ ها بین یک تا پنج امتیاز می‌ دهند و می‌ توانند علت رضایت یا عدم رضایت خود از سفر انجام‌ شده را مشخص کنند.

رانندگانی که امتیازشان بین ۴ تا ۵ است در اولویت سرویس‌ دهی قرار می‌ گیرند.


راننده‌ ها نیز با انتخاب گزینه‌ های بله و خیر میزان رضایتشان از یک مسافر را نشان می‌ دهند.

این موضوع نیز در صورت نارضایتی رانندگان از یک مسافر خاص منجر می‌ شود که پشتیبانی شرکت با مسافر تماس بگیرد .

از او در رابطه با سفر های اخیرش با سرویس اسنپ سوالاتی را بپرسد تا در صورت صحت، امنیت و آرامش رانندگان دیگر را با ارائه ندادن سرویس به آن مشتری خاص تأمین نماید.

امکان به اشتراک‌ گذاری سفر


زمانی که سفری پذیرفته شده و مشخصات راننده نمایان می‌ شود.

مسافر این امکان را دارد که مشخصات سفر خود را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارد.

در این حالت، اشخاص دیگر نیز می‌ توانند مشخصات راننده، شماره تلفن راننده، مشخصات خودرو، ساعت حرکت و شمارهٔ شناسایی سفر را مشاهده کنند.

از طریق این امکان می‌ توان موقعیت مکانی زنده (GPS) و دقیق خودرو را نیز برای افراد دیگر ارسال کرد.

امنیت سفر


وقتی در حال سفر با اسنپ هستید

می‌ توانید روی نشانه آبی یا همان گزینهٔ (امنیت سفر) کلیک کنید تا با دانستنی‌ های مهم برای داشتن یک سفر ایمن آشنا شوید.

اگر هنگام سفر برای شما مشکلی پیش آید می‌توانید از این گزینه‌ ها استفاده کنید:

تیم امنیت سفر

ارسال موقعیت مکانی زنده

درخواست اورژانس

انتخاب نوع سرویس


اسنپ به کاربر این امکان را می‌ دهد که بنا به نیاز، نوع سرویس اسنپ خود را انتخاب کنند.

در حال حاضر اسنپ ۵ سرویس اسنپ

اکو ( عمومی)

تاکسی

رُز ( ویژه بانوان)

باکس (پیک موتوری)

بایک (سفر با موتورسیکلت)

را در اختیار کاربران قرار داده و آنها می‌ توانند، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سرویس دیگری که در این اپلیکیشن در دسترس کاربران بود، اسنپ پلاس بود که مخصوص درخواست خودرو های لوکس با تعرفهٔ قیمت بالاتر بود.

در اواخر فعالیت خود به دلیل اشتباهات اسنپ و قرار دادن خودروهایی مانند تیبا در فهرست خودرو های پلاس

مورد انتقاد قرار گرفته‌ بود، سرانجام از فهرست سرویس‌ های قابل انتخاب اسنپ حذف شد.

گزینه‌ های سفر


کاربران پس از انتخاب مبدأ و مقصد سفر، می‌ توانند سه گزینهٔ «انتخاب مقصد دوم»، «رفت و برگشت» و «توقف در مسیر» را انتخاب کنند.

پس از انتخاب هر یک از این گزینه‌ ها، قیمت جدید سفر بر اساس تغییرات اعمال شده محاسبه می‌ شود.

اسنپ‌ فود

با نام پیشین زودفود، نخستین سرویس سفارش اینترنتی غذا در ایران است.

ین سرویس، با امکان نمایش لحظه‌ ای موقعیت غذای ارسالی بر روی نقشه، در ۳ اسفند ۱۳۹۵ رونمایی شد.

این شرکت در حال حاضر با سامانه اسنپ ادغام شده و با نام اسنپ‌ فود در حال حاضر فعالیت خود را ادامه می‌ دهد.

این سرویس دو روش پرداخت (در محل و آنلاین) دارد. اسنپ‌ فود علاوه بر امکان دسترسی و ارائهٔ خدمات خود در سوپراپلیکیشن اسنپ!

از طریق اپلیکیشنی مجزا به‌ نام اپلیکیشن اسنپ‌ فود نیز در دسترس است.

یکی از پنج کسب‌وکار الکترونیک موفق در ایران از نظر تعداد تراکنش‌های بانکی است.


4,209 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *