ویدیوی رسمی کالبدشکافی شیائومی 12 منتشر شد
قطعات داخلی این گوشی پرچمدار چینی‌ها آشنا شویم و بخش‌های مختلف آن را مشاهده کنیم

در این ویدیو با برداشته شدن پنل پشتی روبه‌رو می‌شویم و اولین چیزی که به چشم می‌خورد، کویل شارژ در بالای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند است. شیائومی 12 از فناوری شارژ بی‌سیم سریع 50 واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی برای اینکه دمای این گوشی هوشمندش را پایین نگه دارد، از قطعات زیادی درونش استفاده کرده است.

در ادامه با دوربین‌ها و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 روبه‌رو می‌شویم. دوربین اصلی این گوشی هوشمند سنسور 50 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال است. در جلوی این گوشی هوشمند هم با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر روبه‌رو هستیم.


این قطعات در تمام گوشی‌های پرچمدار کنونی به چشم می‌خورند، اما قطعه‌ای که توجه علاقه‌مندان را بیشتر به خودش جلب می‌کند، سیستم خنک‌کننده غول‌پیکر این گوشی هوشمند است که اندازه‌اش به 10345 میلی‌متر مربع می‌رسد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این گوشی هوشمند که البته در این ویدیو به چشم نمی‌خورد، این موضوع است که شیائومی 12 به کوچکترین و متراکم‌ترین مادربرد 5G در تاریخ این کمپانی مجهز شده است. این مادربرد نسبت به گذشته 17 درصد کوچکتر شده و 10 درصد قطعات بیشتری دارد.

علاوه بر این، شیائومی 12 از نسل جدید باتری لیتیوم کبالت اکسید بهره می‌برد که هزینه ساختش 14 درصد بالاتر از گذشته است، با این حال بیشترین چگالی سلولی برای شارژ سریع را در تاریخ شیائومی دارد.

انتظار می‌رود شیائومی 12 در آینده نزدیک برای بازار جهانی معرفی شود. در گذشته شاهد انتشار ویدیوی کالبدشکافی شیائومی 12 پرو بودیم. شیائومی در کنار نسخه استاندارد و پرو، از گوشی 12X هم رونمایی کرده است.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *