تاریخ عرضه‌ی وان‌پلاس ۱۰ پرو ژانویه‌ی ۲۰۲۲ خواهد بود که از سوی موسس شرکت تأیید شده است.
امروز صبح، موسس وان‌پلاس، پیت لاو با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo تأیید کرد که پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی وان‌پلاس ۱۰ پرو، ماه آینده (ژانویه ۲۰۲۲) معرفی خواهد شد؛ البته تاریخ دقیقی برای معرفی آن مشخص نکرد. هرچند برخی گزارش‌ها از رونمایی این گوشی در پنجم ژانویه ۲۰۲۲ (۱۵ دی) حکایت دارند.

این شرکت قبلا تأیید کرده بود که سری وان‌پلاس ۱۰ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام مجهز خواهد شد. تاکنون بسیاری از مشخصات این گوشی فاش شده و بعضا به تأیید منابع رسمی نیز رسیده است. براساس گزارش‌ها و اطلاعات فاش شده، وان‌پلاس ۱۰ پرو به نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع LTPO AMOLED با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. این نمایشگر مطابق رند‌رهای فاش‌شده، دارای حفره‌ای درگوشه‌ی چپ برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.


رندرهای جدید گوشی وان پلاس 10 پرو نمای ظاهری این محصول را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد
این گوشی تا ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 خواهد داشت و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گفته می‌شود که دوربین‌های وان‌پلاس ۱۰ پرو در مقایسه با نسل قبل تفاوتی نکرده است و دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و درنهایت لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه‌برابری، آرایه‌ دوربین سه‌گانه‌ی آن را تشکیل خواهند داد.

گوشی جدید وان‌پلاس از پوسته‌ی ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و طبق شایعات، انرژی مورد نیاز آن هم توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تأمین خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی مذکور گواهی‌های مقاومت دربرابر آب و گردوغبار را اخذ کرده باشد. با انتشار این خبر، عرضه‌ی وان‌پلاس ۱۰ پرو در ماه آینده قطعی به نظر می‌رسد. البته این تاریخ برای بازار چین صادق است و احتمالا در ماه مارس یا آوریل شاهد ورود آن به بازارها کشورهای دیگر خواهیم بود.

1 دیدگاه

  • Certains logiciels détectent les informations d’enregistrement d’écran et ne peuvent pas prendre de capture d’écran du téléphone mobile. Dans ce cas, vous pouvez utiliser la surveillance à distance pour afficher le contenu de l’écran d’un autre téléphone mobile.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *