لزلی بنزیز، از موفقیت در راکستار تا دسیسه‌های برادران هاوزر

لزلی بنزیز در طی سالیان اخیر به عنوان یکی از ستون‌های موفقیت شرکت بزرگ راکستار شناخته می‌شود.

همکاری‌های موفق وی با برادران هاوزر و همچنین عرضه موفق بازی‌های بلاک باستری مثل GTA و Red Dead Redemption در دهه اخیر، سود سرشاری را نصیب راکستار و تیک-تو کرده است. اما زندگی هیچ گاه بر وفق مراد هیچ کس نمی‌ماند.

چون لزلی در اوج موفقیت کاری و مالی خود، در طی یک دسیسه از شرکتی که خود در ساخت آن یکی از ارکان اصلی بوده، بیرون انداخته می‌شود.

قصه‌ ساخت Agent – بازی فراموش‌شده راکستار سن دیگو
اگر به دنبال خواندن یک داستان پر از خیانت، ارعاب و دسیسه با تم تاریک هستید، شاید چیزی شبیه سری رمان‌های نغمه‌ای از آتش و یخ جورج.آر.آر.تالکین به دردتان بخورد. چون داستان این کتاب شبیه ماجرای دعوای لزلی بنزیز علیه شرکای سابق خود یعنی دن هاوزر و سم هاوزر (مدیران ارشد شرکت راکستار) است.

وقایع این شکایت مربوط به همکاری این افراد در پروژه بازی GTA است. البته که در شکایت اخیر توسعه‌دهندگان سابق استودیو راکستار از این شرکت، زوایای پنهان دیگری از امپراتوری مخفی برادران هاوزر در این استودیو برای همه آشکار شد. در اواخر این مقاله نیز سراغ عنوان در دست ساخت لزلی بنزیز می‌رویم که به نوعی پروژه ای برای ثابت کردن توانایی‌های خود به هاوزرها و تمامی دنیا است. در این مقاله با ویجیاتو همراه باشید.

باور کنید شوخی نمی‌کنم ولی شدت دسیسه‌ها و اتهامات وارد شده شاید چیزی حتی فراتر از دسیسه‌های بازی تاج و تخت باشد و در ابتدا هر مخاطبی را شوکه می‌کند.

1 دیدگاه

  • Se seu marido excluiu o histórico de bate – Papo, você também pode usar ferramentas de recuperação de dados para recuperar as mensagens excluídas. Aqui estão algumas ferramentas de recuperação de dados comumente usadas:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *