اولویت نمایش پست‌ها آزمایش


به نظر می‌رسد اینستاگرام بالاخره متوجه شده که کاربران در پیدا کردن پست‌های موردعلاقه خود مشکل دارند و برای سامان دادن به فید این شبکه اجتماعی روی قابلیت جدیدی به نام Favorites کار می‌کند تا مطالب محبوب را بالای بقیه پست‌ها به آن‌ها نشان دهد.


به گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام «الساندرو پالوزی»، قابلیت Favorites به شما اجازه می‌دهد مهم‌ترین اکانت‌های مخاطبین اینستاگرام خود را انتخاب کنید و به آن‌ها اولویت بدهید تا در فید، بالاتر از بقیه پست‌ها نشان داده شوند. این اکانت‌ها می‌توانند مربوط به دوستان شما یا سایر تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی باشد.

قابلیت جدید Favorites به شما کمک می‌کند کنترل بیشتری روی فید اینستاگرام‌تان داشته باشید و بیشتر محتوای کسانی را ببینید که برایتان اهمیت دارد. این ویژگی با اولویت‌بندی نمایش محتواها به مدیریت زمان در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند و مهم‌ترین مطالب را دم دست شما قرار می‌دهد.


مدیریت اکسپلور اینستاگرام


اینستاگرام در حال حاضر ابتدا جدیدترین پست‌هایی را نشان می‌دهد که اکانت آن‌ها را دنبال می‌کنید. البته الگوریتم‌های دیگری مثل نحوه تعامل شما با پست‌ها هم در ترتیب نمایش محتواها اثرگذارند.

اگر پست‌های زیادی را لایک می‌کنید، اما تمایلی ندارید که آن‌ها را ابتدای فید خود ببینید. با این کار، سیگنال اشتباهی درباره ترتیب نمایش پست‌ها در اینستاگرام به این شبکه اجتماعی می‌دهید.

فعلا مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد یا تا زمان عرضه نهایی تغییر خواهد کرد یا نه. چنان‌چه Favorites به‌صورت آزمایشی برای شما فعال شود، می‌توانید آن را در منوی اکانت زیر گزینه Close Friends ببینید.

اینستاگرام قبلا در سال ۲۰۱۷ قابلیت دیگری را با همین نام Favorites آزمایش کرده بود که اجازه می‌داد به طور دقیق مخاطبان هر پست را مشخص کنید. برای مثال، می‌توانستید تصویر مهمانی دوستانه خود را به اشتراک بگذارید و فقط اجازه دهید همان کسانی که در مهمانی حضور داشتند پست را ببینند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *