فرهنگ جدید سفارش غذااسنپ‌فود

اسنپ‌فود_Snapfood برای اولین بار در ایران معرفی و اجرا شده و سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی آن تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت.

این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

این اولین وب‌سایت ایرانی و متعلق به شرکت آوا نگار اطلس تجارت است که سفارش اینترنتی غذا را برای مردم ایران به ارمغان آورده است .

امکانات متعددی به منظور راحتی هر چه بيشتر مردم و رستوران‌ها تدارک دیده و روز به روز بر اين امكانات خواهد افزود.

كاربران ما می‌توانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از سه روش پرداخت را تعيين و در نهايت غذای خود را تحویل بگیرند

امکانات Snapfood

متفاوت و مطلوبی را به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه در اختیار كاربران خود قرار می دهد.

سال های فعالیت


کمتر کسی است که با فرهنگ سفارش آنلاین آشنایی داشته باشد و اسنپ فود را به عنوان یک پلتفرم جامع برای سفارش مایحتاج روزانه نشناسد.

اسنپ فود (زودفود سابق) فعالیت خود را در سال 1388 به عنوان اولین وب‌سایت سفارش آنلاین غذا در ایران آغاز نمود.

در مسیر این فعالیت 11 ساله تا به امروز، اسنپ فود همواره در مسیر رشد قرار داشته و موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

برخی از افتخارات این سال ها به شرح زیر است:

اولین و بزرگترین سامانه سفارش اینترنتی غذا در ایران

دومین وب سایت برتر ایران در بخش فروش و خدمات اینترنتی (در سال 1390)
ارائه دهنده گسترده ترین سرویس سوپرمارکت آنلاین در خاورمیانه
پوشش وسیع خدمات در همه ی شهرهای بزرگ ایران


داستان ریبرندینگ


پس از 5 سال فعالیت با نام تجاری “زودفود”، مجموعه در سال 1393 به هلدینگ بزرگ IIG پیوست.

این تغییر بزرگ باعث شد تا با استفاده از پتانسیل های هلدینگ و زودفود، زمینه کسب موفقیت های بزرگتری فراهم شود.

در سال 1396، زود فود با تغییر نام به “اسنپ فود”، به طور رسمی به عنوان یکی از اعضاء خانواده بزرگ اسنپ شناخته شد.

روند تغییر و رشد در سال های اخیر


اسنپ فود به سرعت جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی پیدا کرد.

بیش از 150 هزار سفارش روزانه از سرویس های مختلف، نقش بسیار مهم و تاثیرگذار اسنپ فود را در بازار تجارت الکترونیک کشور نشان می دهد.

بیش از 11 هزار مجموعه از 170 شهر مختلف ایران برای همکاری به اسنپ فود پیوسته اند.

به این ترتیب، اسنپ فود از یک استارتاپ کوچک به یکی از بزرگان صنایع آنلاین کشور تبدیل شده است.

سایز شرکت و تیم ها


با جمع شدن بهترین های هر رشته در کنار یکدیگر، تیم بزرگ اسنپ فود شکل گرفت.

بیش از 1300 نفر در قالب تیم های مختلف در اسنپ فود مشغول فعالیت هستند تا چرخه ارتباط میان مجموعه داران و مشتریان را حفظ کنند.

برخی از این تیم ها را به شما معرفی می کنیم:

مارکتینگ
فنی
فروش
سرویس اکسپرس
مرکز تماس مشتریان و مجموعه ها
تامین
گرافیک و عکاسی و …
تبدیل شدن به پلتفرم


با پیشتازی اسنپ فود در زمینه سفارش آنلاین غذا در کشور

نیاز به وجود یک سامانه جامع آنلاین برای سفارش دیگر محصولات مانند نان تازه و یا پروتئین احساس می شد.

این جرقه باعث شد تا با اضافه شدن سرویس های دیگری مانند :

سوپرمارکت

شیرینی

نان

میوه

سبزیجات

پروتئین در طول دو سال گذشته

اسنپ فود به یک پلتفرم با خدمات آنلاین گسترده و جامع تبدیل شود.

وضعیت فعلی اسنپ فود


اسنپ فود با ارائه سرویس های متنوع و کاربردی باعث شده تا مردم در زندگی پرمشغله امروز

در وقت و هزینه های خود صرفه جویی هوشمندانه ای داشته باشند.

همچنین مدیران مجموعه ها، امکان ارائه خدمات در یک فضای مناسب برای فروش و جذب مشتری داشته باشند.

اسنپ فود همواره در تلاش است به کاربران و مدیران مجموعه ها

خدمات بهتری ارائه کند

با به کارگیری بهترین نیروهای انسانی

در راستای تحقق این امر قدم بر می دارد.


3,518 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *